Other links and blogs :

2013年9月10日星期二

VICTORIA SECRET makeup product review 產品試用報告

HAHA…..其實係成個幾月前己買左啲PRODUCT但NOW先有時間做下REVIEW, 有FD叫我放YOUTUBE拍片..KEKE..我做諗緊..因除左做妝相..做PRODUCT REVIEW都係我一個好大既興趣
好…又係一外國品牌..VICTORIA SECRET … 你地可能只係諗起佢有好多好多好靚既UNDERWEAR, BAR, BODY BUTTER, BODY MIST.
佢啲BODY BUTTER , CREAM , MIST 的確好香好正..haha..沖完涼用都真係好RELAX同埋都KEEP到一日有淡淡既香味…不過今次唔係講佢啲BODY CARE..HAHA
而係MAKEUP PRODUCT, IFC有VS我當然要去8下..
就係咁破埋財囉…haha..呢個PALLETTE 只買HKD 4xx但有晒EYEBASE CREAM, LIPSTICK AND GLOSS, EYESHADOW, SHADING, HIGH-LIGHTING, GEL EYELINER, BLUSH


全妝所要的用品有晒..我當然買左…而家就同大家share下我既用家comment
呢個都係我why要買左咁耐先同大家share既原因..因為我想試晒所有色先囉…keke..自己未try過晒點同你地講..

DESIGN – 上面頂兩排係lip product, 佢有閃有matt色..有gloss的色..都好齊全, 質地都好好, 佢上咀後同佢係pallete都冇太大色差而且真係match過..都係runway最當用color..一啲都冇娘feel..runway..都係佢個pallette買點..
而另外..佢在pallette的另一面有show到少少教學不過, 有啲唔多好..

佢教得唔清楚, 比kate係packing背後的ABCD區教學仲要差, 一大堆字但冇咩POINT…佢啲化法只可以TACKLE到外國人..HAHA…而另外佢係包裝上都有啲問題..

我唔明WHY佢做左咁多PRODUCT同COLOR..但佢係PALLETTE到完全冇NAME反個LIPSTICK / EYESHADOW個色???? 冇CODE NUMBER ??? 呢個對我來講..我唔多LIKE..而佢個PACKING面到只係得一塊膠紙封住…SO..WHY唔係張膠紙到NAME反佢地個色呢..可能你會話..佢 都唔係PRO做MAKEUP..佢都冇好似MAC咁可以單買EYESHADOW….ok…但佢有得單買反LIPSTICK同GLOSS喎..咁如我想配反 咁點先..SO..奇奇怪怪囉


EYEBASE CREAM – 在空氣中太耐會唔衛生..三個月..頂多六個用..你最好咪用啦. 太閃..好pearl..泡泡眼的我..or 你..hahaha..小心啲咪茶到咁高..佢個base..一般啦..都唔係好stick到啲eyeshadow可能用反你本用的etude house或其他品牌會較好..同埋佢始終有pigment. 如你真係以為可以保護到skin唔會有色素沉澱….我勸你唔好真係直上囉..

LIPSTICK AND GLOSS -在空氣中太耐會唔衛生..三個月..頂多六個用..你最好咪用啦…不過佢color好好..又由淺至深咁排好比你..真係ok..但..佢冇name反個product係咩code同色..如真係like左…配唔反就有啲…失望囉

EYESHADOW – 佢親晒色咁張啲eyeshadow同creambase親好比你..呢個可以比個讚佢..質地有啲creamy好似nars既shadow咁. 好易上而佢個色差唔大..要sharp又有要earth color, 有matt也有閃..最like係呢個部份

SHADING AND HIGH-LIGHTING – HIGH LIGHTING..係market上有好多choice而來來去去都係白色, 可能有啲有閃閃地既..so..唔會多講..但最讚係個shading..好難得外國brand佢個shading係啡tone.. 好surprise. 因你知啦一向啲外國brand個粉都會偏紅, so連個shading有啲都紅紅地…化完係好以比太陽晒傷咁. 一係就閃既..你去一轉revlon就知咩叫disco ball ball啦. 但佢呢個係matt 的色..仲要brown..好岩asian..當然修容效果都好好

GEL EYELINER – 有BLACK & BROWN, NAVY , 但有啲乾,,好難用…可能同佢個PACKING有開啦…都係嗰句,,,在air中太耐..around 三個月左右就咪用啦..除好快乾之如仲有菌..

BLUSH – 胭脂COLOR可以到SPRING 至WINTER, SOFT 到STRONG 的妝感..可以好LIGHT也可以好女人味..佢呢個MATCHING做得好好而且佢都有啲CREAMY..都LONG LAST..

佢size太過bulky..如你想出街補下..有啲難..希望佢下次會有color name/code同埋呢可以出下啲pallette case..好似鐵盒咁我可以攞出街..haha

沒有留言:

發佈留言