Other links and blogs :

2013年9月10日星期二

Palty hair dying product review 染髮產品review

HAHA..今天try下新野先...見到manning有special price同埋佢啲色又好似ok喎...粟啡色..keke

先來看看入面有咩先...

有手套一對, 免洗護髮素一包, 有個好得意ge 攪攪柸同有穿洞ge捧捧,,當然有調色液啦...
好啦..開始時佢個說明有另外tag到係個調色液到..個黃色tag好搶眼..仲提到叫你記住茶lotion係neck 同 ear area

先要shake下呢枝..around 40下....再倒入柸到

再加color...
之後最好玩ge地方來了..kekeke


估佢唔到好高呀啲泡泡...攪嗰陣又幾好玩ge

但其實你近看會見到有啲色ge粒粒未混好..但說明書話唔怕..so..我照用佢個spoon 了起啲泡開始染lu
當然你要用佢對手套啦,,,佢對手套好難帶好chu手..haha..可能我手大..
但啲泡好希..勁易滴到一地都係...煩左啲
佢要ge時間好短..20 mins咋..

佢個色都ok, 可能我本身hair太黑..hahaha..但用時有少少拿拿地..so sensitive ge人要小心啲...
個色比我用另一brand ge 泡泡靚...我都覺ok..hahA

沒有留言:

發佈留言