Other links and blogs :

2013年1月6日星期日

單眼皮必買的眼影BASE, CREAM SHADOW,

我本身都係單眼皮的女仔, 單眼皮的悲哀除左有好多色唔可以化上眼之外
最慘係對眼用咩都會甩妝, 唉summer就仲慘, 冇計啦單眼皮眼水同眼油勁就一定
好多EYE BASE都試過但都係失望而回

最好找到以下PRODUCT 同大家分享

CREAM SHADOW 係市面上都有兩款, 一款係傳統的膏狀而另一款係LIQUID

膏狀產品:
SHU UEMURA - PAINTER LINER
Color : Slilver , Gold

MABELINE - EYE STUDIO 持久閃亮眼影啫喱
Color: BR-1 (Brown), GD-S2 (Gold/Champagne)



 由左到左係SHU UEMURA - PAINTER LINER (SILVER, GOLD) , MABELINE - EYE STUDIO 持久閃亮眼影啫喱 CHAMPAGNE, BROWN

膏狀產品:
SHU UEMURA - PAINTER LINER
嚴格來說我唔可以話佢係一隻眼影CREAM因佢其實係GEL EYELINER
但最好笑同最神奇係我用過佢同品牌的SHADOW CREAM 都唔係好滿意, 因都好甩下
反而膽粗粗用佢個GEL EYELINER當SHADOW CREAM就算唔用SHADOW BASE都好得但就要PACK反少少眼影
同由於佢真係閃得好勁, 單眼皮又腫ge我都唔可以blend到咁高,但都有一般GEL EYELINER特點就係乾得好快
所以唔好諗住可以同時化兩隻眼, 要遂边來會好啲

MABELINE - EYE STUDIO 持久閃亮眼影啫喱
以呢個價錢,簡值無敵
首先,老實講佢啲色好出,唔算好閃眼腫都set到到眼
而且最正係佢可以唔用EYE BASE都KEEP 到一日唔甩, 又唔洗之後再PACK粉
出去旅行同TRIP的懶人,,即係我必備良品
但唔好ge係,佢個PRODUCT本身好快會乾個壽命短啲囉
但真係我手袋常ENCORE的用品

LIQUID狀產品:
CANMAKE - SHIMMER JELLY EYES
Color: Caramel Chocolate

COLLECTION - METALLIC CREAM EYESHADOW
Color: Gold Rush, Copper Pot





左边係COLLECTION - METALLIC CREAM EYESHADOW - COPPER POT, 右边係CANMAKE - SHIMMER JELLY EYES - Caramel Chocolate



COLLECTION - METALLIC CREAM EYESHADOW
Color: Gold Rush


 CANMAKE - SHIMMER JELLY EYES
可以看右手边的顏色好SOFT, 你可能會比佢個樽呃到你以為佢會好深色但唔係囉
佢質地好SMOOTH, 好容易BLEND
要做漸變唔難但係佢唔可以KEEP一天,好快就溶左lu
唉 !!! 
如你要少少閃的ok囉, 可惜我要的係大眼SMOKEY ...SO 分手吧


COLLECTION - METALLIC CREAM EYESHADOW
又一個令我驚嘆的PRODUCT .... 一個字。。。正
呢品牌我係屈記發現佢, 佢個擺放架位好細同啲PRODUCT少啲
你地都睇到個色佢係可以做到好DENSE
唔會好多閃反而係有啲金屬的SHINE
SO 我忍唔到買多左個金色。。haha

佢唔止可以做SMOKEY EYE仲可以KEEP到一日唔甩
上下眼位都唔甩。。真係好開心
但用下眼位時唔好用佢個棉芯上, 會粗左最好用眼線掃慢慢上

同一隻手, 我用濕紙巾勁卒最後留低ge係"COLLECTION" .......YEAH !!!

有興趣可以看看佢個WEBSITE : http://www.collectioncosmetics.co.uk/eyes/eyeshadow/metallic-cream-eyeshadows.aspx




沒有留言:

發佈留言