Other links and blogs :

2013年1月29日星期二

單眼皮女生的眼睫毛液mascara for the single eyelid lady, .FAIRY DROPS, FIBERWIG, MJ, MAYBELLINE, LOREAL, COLLECTION 2000

單眼皮最痛的事除左啲眼影勁甩, 一到下午好可能成眼EYESHADOW之外, 最煩都莫過於MASCARA

內雙的人都有呢個問題, 成日都見到廣告話唔會甩, 唔會化... 但如我有鬼妹對眼咁靚我都唔怕用任何牌子可惜, 單眼皮眼水多啲眼睫毛長又如何
咪又係比腫腫的眼皮反咬反入去, 就算CURL左都彈唔起重好短...

我呢對咁GE眼, 唉 !!!!!

LANCOME, MAC, YSL, SHISEIDO, DIOR....唉. 又貴又痛的經歷
平又TRY過貴又TRY過, 最終我覺得OK的係佢地幾個

講左啦由於我EYELASH好短好易甩妝, 用左都影唔到..."長" 左的分別所以我乾脆講我用後感...FAIRY DROPS... 最LIKE佢個波波形BRUSH
老實啦, 單眼皮仲要短EYELASH你用極CURLY的FUNCTION都唔會見明顯, 反而因可能你用MASCARA用得厚加上腫眼皮反咬, 一個上午就同你向下跌晒
但呢個BALL BALL...佢可以另你係有限的眼睛長度做到分段的COAT上唔同厚度的mascara 有啲EYELASH係佢SPECIAL BRUSH到會STICK一齊好似粗左咁, 對眼有神左
效果LAST到晚上, 但其間有眼油要眼底用少少粉補下
跟住就係呢枝啦, 個BRUSH好細好FIT我地啲單眼皮同細眼, 佢連下眼EYELASH都用到, YEAH
但佢就冇咁DRAMATIC, 好似清清啲嗰啲GE日系妝,
效果似日妝冇咩驚喜,但都LAST到晚上, 但其間有眼油要眼底用少少粉補下



LOREAL呢枝都好好,成日都冇甩過又唔洗下午補粉但WHY佢唔係我最愛呢
因佢好大枝, 難放入BAG....HAHA
另 外係佢要分兩边一边係FIBER一边係MASCARA, ...係.. 佢係可以增長, 可以VOLUME又唔甩但.. 佢有少少煩, 同有時要比多少少時間去用MASCARA因啲白色的纖維可能有時未能COVER ALL你對眼會有啲白色的絲, 同埋呢佢白色那边好快乾, 而一乾左就結一萏舊用唔到...黃金期太短了


MJ... 係好靚, 係唔甩, 但... 好落妝囉, 啲眼睫毛己經短, 又唔係好密, 仲要比你係落妝時勁斷, 買少見少呀. 唔好玩啦.....所以你諗你啦,,ha

但我又花心了, 所以買左新玩具...yeah

佢地就係MAYBELLINE 的 EVERLASTING THE FALSE LASH VOLUM EXPRESS & COLLECTION 2000 的 PUMP UP THE VOLUME

佢兩個都話WATERPROOF 的..

首先看看個刷頭先,



先看MAYBELLINE, 你地都看到佢啲刷看係好密, 好細緻, 可以保障毎根看都上到, 也由於佢毎根都上到所以可以易用啲佢個柄呢,,有個"痕"
呢條"痕"都好好笑, 你用落就知原來佢可以令個頭有彈力啲, 好上啲. 不過我最like佢個brush同個瓶口比例
佢唔會話插反入去時有啲extra的mascara 痴係個口位到結痂....乾淨...good


呢個係collection 2000的, 佢啲毛係明顯比下去....疏左啲, 但佢係頭尖而尾粗,個頭好大係好traditional嗰一種, 大眼人專用..
haha.. 尾部較濶, 明顯想做出眼尾volume同向上踡的效果....
佢個brush同個瓶口比例, 又係好出事, 包你搞到成身係, 佢想少啲air入到瓶咁會少啲机會有菌同埋應該係想用個口去刮反啲多左的mascara膏但...個口位好dirty結痂...唉...!!!

我左眼同右眼都用左唔同brand的mascara, 以下兩幅相, 左面係collection 2000而右边係maybelline




用暖水棉花敷, collection 有啲甩lu
 
用olive oil的棉花再來多次,,, haha兩個都甩甩地..

到真人用lu....

MAYBELLINE
佢最神奇就係可以無限增長, 啲fiber好勁我用完一層等佢乾左再用發覺佢增長效果好好.
如你愛dolly eye. 咁呢枝都好正, 但始終下午要補粉...但唔好咁貪心要太長用得太厚, 好似keep唔到個形, 塌反落泥

COLLECTION 2000
佢個刷, 唔係好得, 啲看太疏好啲毛上唔到同有啲上得過多..then..有啲乾得快有啲乾得慢..最終咪係, 佢有啲搞到我上眼皮同眼肚變左好多點點..haha
眼形唔靚, mum. 但佢又冇點溶到...但好以maybelline呢次個效果好啲囉...

沒有留言:

發佈留言