Other links and blogs :

2013年9月10日星期二

Bobbi Brown Eye Shadow Stick product review

佢都有好野既..EYESHADOW CREAM STICK
佢個SELLING POINT係PRIMER, CREAM, SHADOW ALL IN 1, 一枝可以有晒打底加眼影…你唔洗另外加任何野上去…
Brown
Grey with some black eye shadow since it is not so good with just single color
after a day, ... HAHA,,, just little smuddy in the lower eyelash area..still ok in total look
個COLLECTION 有好多色.BROWN, VIOLET, GREY, GREEN, BLUE…今次我好冷靜..haha..我現塲試晒先..有啲color同我想像差好遠…好似個紫色咁..佢係好深沉的那種一啲都唔出色..而其他好似金 色又太common, 而有啲冰感既blue..我泡泡眼好易出事囉..so我最後買左grey, brown兩枝..佢緑色都靚但我發現如你要有個廣告咁靚..你絶對要另外自己用eyeshadow..我都100% sure 你冇可能單一product做到…那一種purple色同層次…而green..呢個色帶點墨緑..如你係個底用你會覺得..唔靚..但如你化左少少 smoky再係面加你會….wah.靚好多..hahaha..由於我個fd佢like green.佢又唔mind係top加上去..so佢敗左呢枝..但我地..要try下佢同佢廣告個一致性.看看佢係咪可以單用..我咪買左brown同 grey囉
Brown那枝..真係lazy必備..好放便. 首先係佢design乾手淨腳..筆形有蓋己係好impress到我..而佢一上個color係好dense既, 冇色差, 同好快乾咁你可以再上第二層..我只係輕輕用手指推鬆個边加反眼線..又可以訓多陣…yeah

灰色就有啲disapointed..佢個色…色差大…唔可以單用..但係top用又..唔多.靚..so..成個collection我最like係枝brown..其如..唔得我歡心..

而係long last方面..佢都真係唔pack粉都ok.如你要出trip想個bag輕啲or晚上變身既..呢個好正..又方便..但如長用我就有啲concern 啦..因始終有pigment..佢話就話佢加左primer但…都係怕沉色…都係自己用反..base好啲…但hkd 2xx..可以訓多陣..haha..又係ok既..希望佢下次個collection啲色會好啲啦…

沒有留言:

發佈留言