Other links and blogs :

2013年9月10日星期二

Product review for Maybelline SUPER MINERAL 24 Liquid Foundation SPF25 PA+++礦物持久粉底, clio eyeliner

慘啦...近來好忙...久左好多review未做...

又到我最愛的開加品牌 MAYBELLINE

其實當幾年前佢一出礦物粉底時我已經愛上, 因佢個粉底唔貴, 又好好推

講反呢枝全新ge粉底先, 佢有SPF25 PA+++
買點係無懼高溫 ,汗水 ,潮濕或油光
仲不阻塞毛孔 , 不含香料 同敏感性肌膚適用

hahaha...首先...要講一件好事, 就係...我有一边面生了暗瘡正好用來test下佢個coverage....

mum...味道上唔會話有好勁ge香味同chemical味, 而本身都好水水咁質好好推

開頭try下手時我故意上完等一陣...發現個粉底乾時有啲粉狀的東西...起初都怕會唔會好乾呢....怕佢太chur水怕佢係因為咁先long last

但上左面..又ok喎...唔會好乾..可能summer真係好hot同濕....而我又油面啦



不過個coverage有待improve..因佢唔係好搞得掂我個黑眼圈同啲瘡....

但佢都long lasting既, 同唔會太厚...同佢落妝時..用一般水性ge都落得好乾淨..呢個唔係個個foundation可以..好似bobbi brown, mac同植村秀就硬係唔用油落會覺得未清晒咁...所以都岩summer ga...

而另外呢, 其實我都有pack到少少粉...而如果za 同呢枝...mum....我會like 呢枝多少少因佢真係可以LAST一日但za有啲甩

同塲加影CLIO眼線筆..呢個係KOREA的化妝品牌, 係屈記有售..唔貴喎..不如呢佢在WATSON有售的貨種好少..其實係抱住玩下既心態去買..因我最愛既ELITE已經係香港找不到了…唉…

佢同ELITE一樣係crayon質地, 不過佢用時比ELITE仲SMOOTH..最愛係佢用完唔洗刨.. 佢係拎出來的..反工補妝超方便..唔知你地會唔會有我一樣既問題..就係好易比眼線筆啲木刮到眼…所以我一定要有個筆刨係身边..有時會好易甩左啲木削 出來…SO我特別LIKE啲拎出來的眼線筆..除左Maybelline Master Studio Liner你個成為我近期最愛…HAHA

沒有留言:

發佈留言