Other links and blogs :

2013年9月10日星期二

BONAVOCE eyeliner product review 產品試用

又係我去買下新野玩既時候, 其實係因為我本身用開枝HEAVY ROTATION的LIQUID EYELINER全部冇貨….我行左好多間嫁啦….但又用晒喎…
把心一橫…不如買下新野玩..
之後就見到呢枝新野啦..哈哈..其實係比佢包裝吸引左
佢個品牌叫BONAVOCE係日本品牌,
Brand : Bonavoce
Color : Extra Black

防水防汗…仲註明係PREMIUM EYE LINER, 外表係金色…都好靚
好傻咁係手背到畫左之後我去左訓…但神奇在…無甩過..哈哈
今天我咩都唔用..冇用eyebase也冇pack粉就用了..但我係因為要試下佢係咪咁防汗防水先咁. 而正常情況當然要用EYEBASE
今天, 出左一日汗,,去左一日街..HAHA…佢係有少少退左色但無點甩到..


佢質地OK. 但個筆頭佢係較幼既..唔係話佢唔好只不過我用開較粗頭既.但如你用開幼..呢個都OK
不過佢話自己係EXTRA BLACK我就FEEL唔到有幾EXTRA啦, 一般咋喎..同埋佢乾得唔算快SO你用完真係要等一等. 不過我反而唔MIND. 因之前試過有隻話可以24小時..但佢乾得太快..我結果係眼發炎…脫皮敏感
佢個筆的DESIGN好似YSL..HAHA..有啲港女TIM…不過個筆頭個蓋呢..佢好實..
我做佢係想保障反枝筆唔係太快乾左影響啲LIQUID.但如你好似我咁訓未醒…小心會插到枝筆開差SO你用完吸反個蓋時要小心啲…SO FAR以防汗水同LONG LAST..我覺得佢好過KISS ME但SASA開架就比KISS ME貴少少要HKD108
而佢除左黑色仲有BROWN..如LIKE 自然GE你可以TRY下..

沒有留言:

發佈留言