Other links and blogs :

2014年7月20日星期日

Creative makeup shooting Eternite Makeup X Sandra @ Ballet @ Flower @ Wrapping @ Wet look

其實想做creative 好耐可惜一直揾唔到model, 真到around 四月時...

對.你沒看錯..HAHA..Sorry 由於前陣子太忙了.真的做趕唔到出POST

Sandra係一個混血兒, 在香港讀書之如也係part time model

佢全程都好nice and professional , last look 仲要比我地勁射水...我地都知佢好凍..但佢都忍住..等我地有咁好GE作品...好開心..以下係一啲相GE分享...KEKE







以下係model, photographer and makeup artist 的Facebook.有興趣可以去看看..
P.S. 由於我大部份係同人合作..所以如想看我的作品..要到相片--> 再去相簿...謝謝.


https://www.facebook.com/makeup.eternite


沒有留言:

發佈留言