Other links and blogs :

2014年5月26日星期一

ORIGINS Make A Difference treatment lotion product review

我最like的爽膚水. clinique...用佢時真係好乾淨, 水油平衡又好...但唯一一樣就係如我在summer晒完or如又剛剛有濕疹..由放佢有啲alchohol成份..真係有少少痛..


但可以點呢....之後有友人介紹下...tryOrigins Make A Difference Treatment Lotion
開頭比佢個名...嚇到...lotion..會唔會好泣呢..我最怕..因我都大汗...


但試上手同頸...好舒服... mild, 濕疹地方唔會痛, 淡淡香味
佢最正係有一種成份叫 復活草 (The rose of Jericho)
一種遠古時代已經存在的長生品種植物,在完全缺水的情況下環境下,仍能生存數十年,遇水時則迅速生長和回復原貌。 長久以來,復活草被認為是擁有神奇再生力量的植物。就算本身已經喪失98%的水份,仍能抵抗極度乾旱的惡劣環境,當遇到水份時便會回復生命及其翠綠面貌。

全天然成份用得好放心, 而大肚媽媽都用得..所以我一係會放一枝係我化妝箱...hahaha..唔怕客會敏感, 也可以同大肚靚mama們用得放心

每天用棉花都會抺到好多黃色的污糟野.. 但就冇用clinique時咁多...不過面有濕的地方又真係唔會痛, 所以我覺得真係唔錯...而clinique會等到間歇性濕疹好反先會用反..haha


話咁快又完左一枝...要入貨..HKD 250 / 150ML... 個價就唔係太平民但真係ok好用..我唔試到落底都唔會寫文話你地知得唔得..hahaha


沒有留言:

發佈留言