Other links and blogs :

2014年11月26日星期三

2 weeks - Chocola BB product review 兩星期試用報告

今次有Chocola BB invite 試飲一個月, 其實有看佢個網頁都會知佢GE好處





 General 可以看video, 但要detail就看埋BLOG啦...HAHA



一過左25身材同體力連皮膚都唔係咁好, 好易就攰, 毛孔粗左用好多精華素,化妝多了皮膚暗左


最感受到GE係無力去做GYM有時FD叫我出去飲野又無力去, 好想不停咁瞓…HAHA


之前去過家庭醫生到要左啲維他命B雜, 效果唔錯
咁就諗住可以自己去開架買啦,, 食過GNC同其他大品牌...點知嘔反晒出來..

又試過其他美肌 supplement , 跟住就到佢啦. Chocola BB 除左美肌佢對metabolism仲好有幫助


又有invitation, 咁就飲一個月啦,
當然要叫埋我家姐一起飲...HAHA有人陪唔會唔記得.
想食自己有冇唔夠vitamin B, 可以去醫生到CHECK外仲可以做個少測驗
以下係我個result.




EEEE.... 過累... ???? 又似喎..都好似中中地...我開始飲的日子係10月尾
到現在都有兩個星期左右啦.


每枝都有寫到有效日期...勁放心/
2 weeks later

25後的Erica:

Before & After

面的肌膚的毛孔同TONE沒太大分別, 但係明顯多左水因我放完工反來都冇咩浮粉, 同在公司沒有面痕. 但係身體就有大啲GE分別, 個人冇以前咁累同埋皮膚冇咁乾.

頭一個星期, 我係daytime飲...多左的維他命B都排左出來..無咩特別
之後我CHANGE左做晚上, 瞓前2-3小時才飲發現比起日斗好.效果較快
而佢又係零卡路里所以唔會怕肥, 没有咖啡因所以都冇話訓唔到.
但個味道就好個人啦, 佢官網話係木謹味, 有啲blogger話係果汁味但我就覺得有少少藥水味. 但acceptable....但如係西柚或乳酸我會開心啲..HA 
 
 
新手靚媽Phoenix:

Before & After

見到阿妹飲話可以飲完美肌同無咁攰咪TRY下囉,但成日唔記得好在佢O KCAL, 有時唔記得即刻半夜飲反。開頭話佢飲完會唔攰都怕會唔會瞓唔到.....
但又OK喎, 唔會影響睡眠不過我就只係皮膚水潤了點其他就無有太強反應

過左一個星期多少少, 就感到自己開始無咁攰...

我除左係因成日唔記得先至晩上飲. 但係其實因我自己日斗時間都會食啲有Vitamin B的食物, 所以心諗Vitamin B只能留係身體約6小時, 又要日日補充
咁就不如晚上才飲. 咁就可以盡吸唔會浪費囉. 估唔到我個效果都OK. 所以Erica都跟左我晚上才飲呢.



現在係中段.... 兩星期後再report

Product From: Chocola BB
Official Website HK: http://www.chocola.hk/

Please review my blog for more informative review
~~~~~~~~~~Eternite Makeup’s profile~~~~~~~~~~
*** Sister of 2, welcome for event invitation and product review cooperation.
E-mail:eternitemakeup@gmail.com

Blog address :




P.S. For production review is just personal opinion and feelings, and we will only indicate and record for the truth.

沒有留言:

發佈留言