Other links and blogs :

2013年9月10日星期二

Annecy (Manning) Essence Water VS Loreal Hydra Fresh Balancing Refining Mask-In Lotion 安儷兒零肌修護化妝水 vs Loreal水清新深海平衡面膜精華水

haha..又try新品, 見到Loreal 出新野我當然唔會等..買來試下先
但佢講到自己咁厲害, 我就唔比時間慢慢試, 我今次直接用導出導入机去試..haha

product小介紹
1/ Annecy (Manning) Essence Water 安儷兒零肌修護化妝水
180ml
HKD 59.90 (好平喎)
佢有成份list係個side packing到但佢係透明我影唔到..sorry呀..haha
但佢背部個details都清楚而最like佢係有list到個expiry係bottle 底...
個bottle係圓形既, packing都簡潔

2/ Loreal Hydra Fresh Balancing Refining Mask-In Lotion 水清新深海平衡面膜精華水
175ml
HKD 128.90 (Well only 比個價..Loreal 貴少少..)
但packing好靚, 好有LOREAL作風, 佢呢個product有另一個formula但我係油油肌所以岩呢個多啲..
佢個bottle得個manufacturing date......呢個部份我會比分比Annecy...多啲...

先來度下我左右面的水份先...

右係34.6%而左係36%..haha..都ok啦...我係都市人都係乾乾吧..
先看Annecy , 我用一般化妝棉咋...你可以見到佢個質地係gel form同有啲廷身. 杰杰地咁..香味好淡我反而like..

佢個效果都ok啦. 我呢個Annecy係試在右边的臉
好啦..又看看Loreal 先, 香味好濃..mum...可能like聞到香味當relax的女仔會like. 但我就唔like太多香味...佢好水質..一落個棉花而吸晒...

左边臉用完LOREAL的棉花...黃得嘔心呢..haha
可能你會話都唔清楚..ok, 比張對比picture你地

左面的係LOREAL而右边的係Annecy, 一看就知Loreal那棉花黃好多...可能係因佢係比較水質所以會好啲
但honest啦. why我會用佢地做導出導入呢. 因在導出or導入期間你唔可以比個棉花乾...or surface乾...你一定要不停加product用...如你用貴野都咪話唔甘....呢兩枝係低至中價..我覺得可以accept到, 但LOREAL要加的次數較多而反之Annecy要加的次數同份量係較少ge
好....做左導出要導入啦...等來check下個面點先..

兩边同figure我就唔post兩次lu....keke..
做完後的result...Annecy 有 56.9%...

而loreal呢....係63%...都ok喎

haha...其實兩種product如你真係咁聽話直接搽我都幾sure你可能會爆瘡..好油呀又笠..
所以我用机做囉..入底...個面可以去洗面..hahaha...
以清潔同保濕的確係loreal係figure上優勝點..但係如你用机用..咁再consider個price..我會簡Annnecy
同埋呢loreal係可以去死皮, 因佢有salicylic acid...可以幫到少少毛孔但如你講到話可以用完就收..我想無咩可能...因都要你看孔唔阻塞先..所以唔好想話單靠佢..但呢個 formula..大肚婆唔用得..反之Annecy雖然平平地但包裝細心有expiry date, price平同埋佢都成份ok, 大肚都可以用ge..但當然你要try下有冇敏感先..haha
而最重要ge係..佢用ge份量唔洗好似loreal咁多, 但result出來..都唔差太遠...haha..

沒有留言:

發佈留言