Other links and blogs :

2013年1月6日星期日

Max Factor 3in1, ZA True White 同 Shu Uemura Smoothing foundation 用後感

HAHAHA 都差左好耐先寫反TIM...

其實都TRY過三枝粉底反工, 由於要試下佢個"甩"妝既程度, 我特登全日唔補粉....HAHA

測試由早上6點半開始到晚上10點先落妝, 做完一啲基本清潔後再查反LOTION同精華素我就上妝啦


5分係滿分


Max Factor 3in1
遮瑕度 : 4 分
黑眼圈 - 首先全面用手拍完一次再用手上, 都可以遮到7-8成都OK
斑點 - 因我冇咩大一斑點... KEKE..所以都可以, 一般的細細暗一斑點唔見左LU
紅印 - 當然OK
*** 但小心簡色, 因佢好啲色係紅紅地有啲又係太白..haha
貼面度 :4 分
好搞笑, 因我平時會用手上但呢隻粉底用手上反而有啲CLICK可能佢本身都OK杰身
反而用掃打圈BLEND開佢係好貼,但就用多左啲粉囉同埋要比少少力
佢個掃好食粉而且個掃頭唔係尖有啲位如鼻側上得唔好, 要留意唔係就好外眼

持久度 :4 分
用BASE -一般到10點零到就開始出油, 眼鏡的兩側鼻位首先好"明顯'咁見到兩行甩粉既痕跡..haha
不用BASE -反而可以耐少少, 中午到先有啲油出
日曬 - haha.. 都好出油下但用面紙輕輕拍下, 都未有補粉的必要, 因仲cover得好好
風吹 - 就係12月30日, 一個勁大風同勁凍的日子, 我去左參加朋友仔的婚禮... well. 地點係三育中學.. haha..咁就硬係勁大風.
眼見到啲朋友因太大風吹得太耐, 個面的粉開始有少少裂開ge乾紋, 都好worry自己會有, 但去toilet一照...wah.. 咩事都冇haha..
佢creamy的質地, 可以鎖水.. 係呢個情況下我like左佢
透氣度 (純個人感受) -2 分
mum... 有啲click, 有啲杰......平時來講呢... haha.. 好似coverage多左, 我較愛自然妝..即係看到少少瑕疵嗰種
但當時如你要時時都咁好coverage, 如你晚上有date ... 咁呢個係好好ge粉底
卸妝 - mum.. 我用 shu uemura那枝.. 卸左三次到啦..haha
完美係有啲代價

ZA True White
遮瑕度 :1 分
黑眼圈 - 哈... 可以話only得2-3成到可以cover到,, mum..
斑點 - 少少都ok, 係淡左但太深ge..你都係算吧啦
紅印 - 都ok
貼面度 :4 分
好thin, 好易上, 因佢好水質
持久度 :1 分
用BASE同唔用- 都係一到9點到.. haha 勁甩
透氣度 (純個人感受) -4 分
因佢真係好thin, 上時真係好爽
卸妝 -都甩得七七八八..haha.. 一啲都唔費力

Shu Uemura
遮瑕度 :3 分
黑眼圈 - ok,都cover到7成但如拍得厚少少,佢個色會突然實色左, 有少少外眼
斑點 - ok
紅印 - 冇問題
貼面度 :3 分
都可以但係呢......如你面乾都出件啦, 好click... 仲見到少少紋
持久度 :3 分
用BASE同唔用BASE. 都係差唔多, 約11點到出油開始甩甩地
透氣度 (純個人感受) - 3 分
卸妝 - 一次就ok,唔難

沒有留言:

發佈留言